fbpx
Máte otázky? Zavolejte naší personalistce. Ráda vám se vším poradí!

Blog

Rozhovory

Petr Novák

Petr Novák
Energický mladík Petr v call centru začal hned po maturitě. Pěkně zostra, s energií lva (ačkoli je Býk). Po dvou letech to dotáhl na supervizora. Na své práci nejvíce oceňuje, že je živá a pestrá, bez stereotypu, a že má možnost zastupovat kvalitní značky. Rád relaxuje v přírodě, daleko od shluku a shonu města, nebo s přáteli u piva.

Stále mám ambice odkázat něco víc.

Jak dlouho pracujete na CC?
4 roky a 3 měsíce.
Z toho ve vedoucí funkci?
1 rok a 9 měsíců jako operátor + asistent supervizora; 1 rok jako supervizor junior; nyní 7 měsíců jako supervizor senior týmů Vodafone a Česká pojišťovna.
Je to vaše první zaměstnání po studiu?
Ano.
3 věci, které Vás na práci nejvíce baví?
Kolektiv, živá práce (žádný stereotyp), práce a orientace pro věhlasné firmy.
A bez čeho byste se naopak obešel?
Bez kritiků, kteří si tuto práci na vlastní kůži nikdy nevyzkoušeli a bojí se to zkusit.
Co o Vás kolegové nevědí?
Že ve mně dříme lev (po pracovní stránce, ale spouštím ho jen v případě nutnosti), ale v osobním životě jsem někdy docela „cíťa“ :D
Jak jste se k telefonování dostal?
Po studiu jsem hledal práci v oboru elektro. Moc jí nebylo. A když už ano, limitoval mě požadavek na několik let praxe, nebo nízká mzda. Poohlížel jsem se tedy i po jiných oborech. Do Proveonu jsem nastoupil s tím, že tu vydržím maximálně tři měsíce a uteču do vystudovaného oboru. Nakonec je z tří měsíců pátý rok a odcházet nehodlám!
Jak jste se vyrovnal s tím, že musíte zákazníkům něco nabízet?
Já to nerad pojmenovávám větou „musíme něco nabízet“. Pojištění nebo telefonní tarify zná dnes každý. My však přicházíme s tím, že zákazníkům usnadníme život a zajistíme ty nejlepší služby. Je i mnoho zákazníků, kteří chtějí, abychom jim volali. Někdo se prodejcem narodí, někdo se jím naučí – já jsem ta druhá varianta. Zvládne to každý, kdo se nebojí a má chuť něco dokázat.
Proč byste svou práci neměnil?
Mám tu u sebe skvělý tým nejen zaměstnanců, ale i kamarádů. Vybudoval jsem si pozici, kterou chci nadále rozvíjet a předávat zkušenosti dál. Stále mám ambice dokázat něco víc nejen pro svou osobnost.
Myslíte si, že začátek kariéry v call centru je pro mladé dobrou investicí do budoucna?
Určitě, protože u nás je možnost flexibilní pracovní doby a hlavně se zde každý může naučit výborným komunikačním schopnostem, bez kterých se v moderním světě nikdo neobejde.