fbpx
Máte otázky? Zavolejte naší personalistce. Ráda vám se vším poradí!

Blog

Rozhovory

Eliška Najtová

Eliška Najtová
Eliška vystudovala vysokou školu a za svého prvního zaměstnavatele zvolila Proveon. Je přesvědčená, že práce v call centru je pro studenty a absolventy skvělým startem. U ní přímo raketovým. Po roce získala povýšení a teď šéfuje týmu, kterému volají zákazníci z celé republiky třeba kvůli úpravě zálohových plateb na zemní plyn nebo elektřinu.

Na výběrové řízení jsem šla hlavně kvůli financím.

Jak dlouho pracujete na CC?
5 let.
Z toho ve vedoucí funkci?
4 roky.
Je to vaše první zaměstnání po studiu?
Ano.
3 věci, které Vás na práci nejvíce baví?
Stmelený tým, teambuilding, předávání know how.
Eliško, co vás vedlo do call centra?
Na výběrové řízení jsem šla hlavně kvůli financím. Když jste dobrý operátor, máte dobré peníze. Navíc se naučíte komunikovat a být pohotový. Pracujete pro energetickou společnost.
Při obsluhování zákazníků musí mít lidé z vašeho týmu určitě hodně znalostí celé problematiky, produktů a podobně…
To je pravda, proto k nám do týmu lidi pečlivě vybírám. Pak je čeká intenzivní dvou týdenní školení. Právě předávání know-how mě hodně baví.
Umí dnes lidé poděkovat? Máte od zákazníků nějakou zpětnou vazbu?
Zrovna dnes přišly dvě oficiální pochvaly přímo od zákazníků. Tohle operátory i vedoucí týmů dokáže hodně potěšit. Při naší náročné práci je to motivační.
Když je toho na Vás moc, jak relaxujete?
Jdu na víno.
A proč byste svou práci neměnila?
Vypila bych přece méně vína. (smích)