Máte otázky? Zavolejte naší personalistce. Ráda vám se vším poradí!

Blog

Průzkumy

Bojíte se volat?

Bojíte se volat?
Udělali jsme mezi studenty brněnských vysokých škol průzkum na téma „strach z telefonování“. Celkem nám odpovědělo 261 mladých lidí, a vy si níže můžete přečíst podrobné výsledky.
Když to shrneme, zjistili jsme, že stále více mladých lidí má skutečně z volání kopřivku. Proč? Protože nejsou zvyklí používat telefon k volání. ? Téměř 80 % dotazovaných aktivně využívá různé druhy messengerů a upřednostňuje psanou komunikaci před tou telefonickou. Proto když potřebují vyřídit nějaký hovor, cítí nervozitu, strach, stres, pociťují nízkou sebedůvěru. To je také důvodem, proč se více než polovina respondentů snaží telefonování vyhnout. Jednoduše je to pro ně nezvyk, nemají s tím zkušenosti…
Takřka vymizení hovorů má za následek, že každý 4. dotazovaný vnímá telefonování jako svůj nedostatek, a každý 3. by dokonce měl zájem o rozvoj svých telefonických komunikačních dovedností. Nejvíce dotazovaných studentů by se rádo naučilo vyřešit po telefonu nepříjemné věci (reklamace, nereagování na psané zprávy…). Jako druhou nejčastější variantu zvolili možnost natrénovat si dobrý první dojem, když jim někdo cizí zavolá. A samozřejmě by chtěli umět představit sebejistě, srozumitelně a plynule svůj požadavek.
Co říci na závěr? Bez tréninku není šampion. ? Pokud chcete být připraveni na chvíle, až vám skutečně o něco půjde (ať už je to pozvánka k přijímacímu pohovoru na vysněné místo, domluvení důležité obchodní schůzky či přesvědčení dívky na rande…), zvedněte „sluchátko“ a začněte telefonovat. A nejlépe v našem call centru! Nejenže získáte hezkou výplatu, ale i praxi a schopnost reagovat na mnoho situací a požadavků. ? Jak se říká, tyto zkušenosti vám už nikdo nevezme.