Jan Karásek
Práce v Proveonu toho nabízí opravdu spoustu. Motivací jsou třeba finanční benefity nebo odměna v podobě vysněné dovolené. Pro cílevědomé zaměstnance je zde také možnost kariérního růstu. Jan Karásek je příkladem toho, že když člověk chce, tak se posouvá dál. Z operátora aktivní linky se během sedmi let vypracoval až na projektového manažera. …
Patrik Jurenka
Patrik do Olomouce přišel před třemi lety studovat výšku. Podle jeho zpěvné řeči byste ale tipovali, že je rodilý Holomóčák. Kořeny tady zapustil nejen díky dokonalému hanáckému přízvuku. Našel si práci, která ho baví. “V Proveonu vládne pozitivní, přátelská atmosféra,” pochvaluje si náladu v týmu z pozice asistenta supervizora. …
Báseň o operátorovi
Hledám práci, prachy nemám, musím sehnat, co nadělám. Volám, píšu, samý shon, pozor, píše Proveon! …
První týdny na vysoké. Jak je pohodově zvládnout?
Opustili jste bezpečně známé prostředí střední školy. Máte za sebou nejdelší prázdniny a nastupujete na vysokou. Asi jste v novém městě, možná trochu vyjukaní s hlavou plnou otázek a pocitem čerstvě nabyté absolutní svobody. …
Aktivní vs. pasivní linka: Jaký je mezi nimi rozdíl?
Operátory v call centru můžeme v zásadě rozdělit do dvou skupin. Na ty, kteří sami aktivně oslovují zákazníky s určitou nabídkou (aktivní linka), a ty, kterým volají sami zákazníci, protože chtějí vyřídit svůj požadavek (pasivní linka). Obsluha probíhá odlišně, avšak jedno má společné. Operátoři se klientům snaží skutečně pomoci a netlačí je do nevýhodných produktů. Podívejme se na fungování linek podrobněji. …
Kdy je čas na změnu zaměstnání?
„Celých 40 let jsem pracoval ve fabrice a nikdy mě nenapadlo práci měnit,“ povídal mi nedávno dědeček. A jedním dechem pokračoval: „Vy mladí to máte jinak, nevydržíte na jednom místě.“ Pracovat na jedné pozici desetiletí, je dnes spíš raritou. I když ještě generace našich rodičů setrvává v zaměstnání spíš kvůli jistotě než vlastní spokojenosti. Časté střídání zaměstnavatelů sice v životopise dobře nevypadá. Ale pokud vám práce nevyhovuje, má smysl se v ní trápit? A jak poznáte, že je čas odejít? …
Kariéra finančního poradce. Nebo raději ne?
Doba, kdy finančních poradců přibývalo jako hub po dešti už je naštěstí za námi. Nabídek práce v oboru je ale pořád dost. Slibují raketový start kariéry, naprostou finanční nezávislost, podporu v začátcích a stálý přísun klientů často díky zavedeným značkám. Dream job? Ani zdaleka. Reálně uspějí jen ti nejlepší. Méně šťastní naopak mohou skončit třeba až v insolvenci. Zajímá vás proč? …
5 tipů jak se zbavit nervozity při telefonování
Vyzvánění telefonu je pro některé lidi noční můrou. Přichází s ním nervozita a studený pot. Většinou ale úplně zbytečně. Důležité je si uvědomit, že nás přes telefon nikdo nekousne a naopak volání brát jako efektivní způsob komunikace na dálku. V minulém článku jste mohli zjistit, proč je volání fajn. Tentokrát vám přinášíme tipy, díky kterým se stanete ostříleným telefonistou. …
Josef Hlavoň
Ve fungování call centra má Josef důležitou úlohu. Maká na statistikách, výkazech a reportech. Jako analytik se v číslech vrtá asi rok. Na místo se poctivě vypracoval z pozice operátora. Na práci oceňuje své nadřízené, jejich důvěru a nové výzvy. Josef je exhibicionista a kromě tabulek a grafů si rád užívá společnost přátel, dobrého jídla a pití. …