Josef Hlavoň

Michaela Tvrdíková
21.7.2017
Patrik Jurenka
20.12.2017
 

Předurčen k prodeji jsem nebyl. Ale vypracoval jsem se


Ve fungování call centra má Josef důležitou úlohu. Maká na statistikách, výkazech a reportech. Jako analytik se v číslech vrtá asi rok. Na místo se poctivě vypracoval z pozice operátora. Na práci oceňuje své nadřízené, jejich důvěru a nové výzvy. Josef je exhibicionista a kromě tabulek a grafů si rád užívá společnost přátel, dobrého jídla a pití.
 
Jaké byly vaše začátky v Proveonu?
V Proveonu jsem, jako skoro každý, začínal na pozici operátora. Předurčen k prodeji jsem nebyl, ale jelikož špatně snáším, když je někdo v okolí lepší než já, malými krůčky jsem se vypracoval. Celá tahle práce mě začala hodně bavit. Poté jsem se přes pozici asistenta dostal dále.

Stal se z vás analytik. Co to obnáší?
Je to taková všehochuť. Primárně je mým úkolem vyhodnocovat data, která získáváme s každým jedním ukončeným hovorem, s každým připojeným operátorem. Tato data následně slouží ke sledování našich cílů nebo ve zpracované formě odcházejí zákazníkům, třeba firmě Vodafone. Nezadám si ani s výpočtem hodin a mezd, odměňovacími systémy, či správou volacích aplikací. Obecně se dá říct, že se snažím ulehčovat práci zaměstnancům Proveonu.

Co všechno se dá z vašich analýz vyčíst?
Kupříkladu z provozních reportů dokážeme sledovat, co který operátor nebo celý tým může zlepšit, aniž bychom nutně museli slyšet hovory.

Vaše práce je zřejmě náročná na soustředění. Jak se koncentrujete?
Paralelně začnu s další prací a člověk se pak musí koncentrovat o to více. (smích)

Myslíte si, že začátek kariéry v call centru je pro mladé dobrou investicí do budoucna?
Především si myslím, že každá brzká pracovní zkušenost je pro studenty důležitá. O to lépe, pokud je to pozice s dobrým finančním ohodnocením. Pozice, kde mám možnost kariérně růst, nebo která mi po výšce dokáže pomoci v další kariéře. Jestli to bude obracení hamburgerů, nebo komunikace s klienty, záleží na preferencích každého z nás.